Návrh struktúry práce
Teoretická cast
Prehľad techník realizácie umelej inteligencie:
Použitie v hrách:
Použitie v hrách:
Implementacná cast
- Server
- Klient
- Editor umelej inteligencie
Pouzité zdroje
Zoznam:
- Bakalarska praca, University of Honkong , Neuronova siet pre AI v RPG hre
- Bakalarska praca, Blekinge Institute of Technology, prehlad existujucich AI v hrach
- Prednaska z GameDeveloperConference 2012, ako realizovat AI pre MMORPG
- Clanok rozoberajuci vyhody a nevyhody jedntlivych tipov AI
- Clanok, popisujuci uvod do Behavioralnych stromov
- Kratky clanok, opisujuci rozdiel medzi Konecnymi automatmi a Behavioralnymi stromami
- Video z prednasky z AltDevConf, kde autor implementuje Behavioralny strom v C++
- Priklad implementacie behavioralneho stromu v hre na Android
- Existujuce riesenie, editor behavioralnych stromov v engine Visual3D
- Zoznam prednasok od roznych autorov, ohladom umelej inteligencie
- Kniha o umelej inteligencii v hrach, venuje sa aj Behavioralnym stromomv